Komentarze
1. Projekt i budowa II linii metra - Koszt: 171 mln 717 tys. zł 2. Modernizacja ciągu ulic Marsa - Żołnierska - Koszt: 103 mln 582 tys. zł 3. Budowa tunelu pod linią kolejową w Międzylesiu, wraz z przebudową Żegańskiej i Zwoleńskiej - Koszt: 73 mln 721 tys. zł 4. Budowa ul. Nowolazurowej na odcinku od Al. Jerozolimskich do Trasy AK - Koszt: 72 mln 215 tys. zł 5. Budowa Trasy Świętokrzyskiej od Wybrzeża Szczecińskiego do Zabranieckiej - Koszt: 70 mln zł 6. Budowa hali postojowej metra na Kabatach - Koszt: 69 mln 297 tys. zł 7. Budowa Szpitala Południowego - Koszt: 50 mln 993 tys. zł 8. Zagospodarowanie nadbrzeży Wisły - Koszt: 44 mln 564 tys. zł. 9. Budowa Trasy Krasińskiego - Koszt: 34 mln 750 tys. zł 10. Budowa linii tramwajowej na Tarchomin - Koszt: 31 mln 526 tys. zł Wprowadzenie przez PiS komisarza w Warszawie/wyodrębnienie miasta jako osobnego województwa - bezcenne.
@pauleycz dzieki
już oceniałe(a)ś
6
1
@pauleycz Najdroższa inwestycja w zbiorkom potem samochody ale dalej kolej samochody potem tramwaj/samochody znowu zbiorkom! szpital leżaczki nad wisłą! okrojony most i znowu zbiorkom! Jak zwykle najwięcej wydajemy na dotowanie biedaków bez samochodu sporo milionów dostają też leżaczki a to wszystko z pieniędzy kierowców ale pedałkolarze zawsze szczekają że niby najwięcej kasy idzie na ulice aha i ciekawe ile buskwasów na tych ulicach nam ratusz wymyśli!
już oceniałe(a)ś
5
17
@samochodemwszedzie Jeśli zamierzasz zniechęcić ludzi do samochodów i szczuć na kierowców - gratulacje, wykonujesz świetną robotę. Sam jestem kierowcą, jeżdżę sporo po Warszawie ale Twoich żałosnych bzdur nie mogę czytać; nie myśl że wypowiadasz się w imieniu jakiejkolwiek większości.
już oceniałe(a)ś
11
2
@samochodemwszedzie na pedalkolorzay to idzie najmniej chyba lepiej zeby ich na ulicy nie bylo co hejterku
już oceniałe(a)ś
1
0
@pauleycz brawo dzieki w koncu trzeba tepic tego smrodziarza bo sie tak panoszy ze szok i obraza innych gorszego sortu niby masz zime to jest mniej tych pedalkow kolarzy szmaciarzy czy jak ich tam nazwiesz
już oceniałe(a)ś
0
2
Może ktoś te tabloidowe slajdy podsumować w poście?
WINCYJ SLAJDÓW!!! Poniżej dwudziestu slajdów nie klikam, nie opłaca się zaczynać, skoro zaraz się kończą.
już oceniałe(a)ś
6
0
@hrabia_piotr polecam dodadek do przeglądarki "eliminator slajdów"
już oceniałe(a)ś
5
1
Powinno być nie "skomentuj" tylko "zredaguj artykuł za tzw. redaktora": 1. Projekt i budowa II linii metra Koszt: 171 mln 717 tys. zł. 2. Modernizacja ciągu ulic Marsa - Żołnierska Koszt: 103 mln 582 tys. zł. 3. Budowa tunelu pod linią kolejową w Międzylesiu, wraz z przebudową Żegańskiej i Zwoleńskiej Koszt: 73 mln 721 tys. zł. 4. Budowa ul. Nowolazurowej na odcinku od Al. Jerozolimskich do Trasy AK Koszt: 72 mln 215 tys. zł. 5. Budowa Trasy Świętokrzyskiej od Wybrzeża Szczecińskiego do Zabranieckiej Koszt: 70 mln zł. 6. Budowa hali postojowej metra na Kabatach Koszt: 69 mln 297 tys. zł. 7. Budowa Szpitala Południowego Koszt: 50 mln 993 tys. zł. 8. Zagospodarowanie nadbrzeży Wisły Koszt: 44 mln 564 tys. zł. 9. Budowa Trasy Krasińskiego Koszt: 34 mln 750 tys. zł. 10. Budowa linii tramwajowej na Tarchomin Koszt: 31 mln 526 tys. zł. Teraz można komentować:
już oceniałe(a)ś
30
1
"powstanie jeszcze tylko Południowy będzie" - tak rzeczywiście powiedziała HGW, czy to po prostu dobre dziennikarstwo?
@blasphemy ad. 7. Budowa Szpitala Południowego Lubię takie obrazki, jak ta wizualizacja z „Materiałów prasowych” (czyich? Ratusza?). Ich zrobienie prawie nic nie kosztuje, a za to można puścić wodze fantazji. Najbardziej podoba mi się lądowisko na dachu. Pozwala się domyślać, że helikopter po wylądowaniu jest opuszczany wraz z częścią lądowiska na niższy poziom, bo na poziomie lądowiska nie ma żadnej nadbudówki, do której mogłaby wejść ekipa z pacjentem na noszach na wózku, z pacjentem obstawionym zresztą rozmaitymi kroplówkami, aparatami itp. I ciągle zastanawiam się, jak ULC wyda zgodę na pętanie się helikopterów sanitarnych na osi pasa startowego warszawskiego lotniska. Najpewniej nie wyda! Poza tym nie bardzo wiemy, ile łóżek ma mieć ten szpitalik (350? 280? 180?). Ale tak czy inaczej w tempie 50 mln zł rocznie to ten szpital będzie budowany ładne kilka lat. O ile już nie zdezaktualizował się projekt...
już oceniałe(a)ś
1
0
Dlaczego jest dominacja inwestycji komunikacyjnych, które spowodują gwałtowny wzrost pojazdów? Gdzie szkoły, żłobki, przedszkola, domy spokojnej starości, hospicja, domy kultury, budynek Symphonii Varsovia, zakup dzieł sztuki do muzeów, hala widowiskowo-sportowa etc.? A gdzie inwestycje w ochronę środowiska? Gdzie 1 mln drzew? Gdzie walka z zanieczyszczeniem powietrza? No gdzie?
@dinowar Zakup?? Hanka ZA DARMO nie chciała obrazów Beksińskiego bo ,, nie ma gdzie ich trzymać" .
już oceniałe(a)ś
5
0
Te wszystkie Trasy w które z uporem maniaka ZMID chce ładować kasę - zabijają miasto. Ich okolice są szpetne i odpychające. Nikt nie chce tam mieszkać, nie chce prowadzić usług. W przeciwieństwie do węzłów komunikacji publicznej, które ściągają inwestycje - deweloperskie, usługowe, prywatne małe biznesy. Owszem w Warszawie są korki. Bo okoliczne miasteczka ładują się do samego centrum swoimi samochodami. Sami warszawiacy jeżdżą w 60% komunikacją. Która to z kolei jest niedofinansowana, w godzinach szczytu ścisk straszny. Podarujmy sobie te kosmiczne trasy które powstały w głowach zakochanych w betonie urzędników ze ZMIDu. Całość przesunąć na rozwój infrastruktury dla autobusów, zakup kolejnych pojazdów, większą integrację sieci kolejowej na terenie miasta z komunikacją publiczną, nowe linie tramwajowe, a przede wszystkim - metro (chociaż to zupełnie inna skala kosztów).
@bdg_student malo kasy idzie na komune chyba cie zawialo te na pusto smigajace busy
już oceniałe(a)ś
0
0
"Altem do użytku został oddany odcinek od ul. Boleść do Mostu Śląsko-Dąbrowskiego" Altem? A nie sopranem przypadkiem?
@blasphemy Nie za dużo wymagasz od "dziennikarzy" którzy sklecili przeklik reklamowy z paroma zdjęciami okraszony "TOP 10" w dotatku na nową modłę, czyli w nawiasach kwadratowych?
już oceniałe(a)ś
4
0
@blasphemy Basem, basem...
już oceniałe(a)ś
0
0
"Wreszcie będzie możliwy przejazd z Targówka Fabrycznego na Pragę. Jednak nie do centrum - wciąż brakuje odcinka Trasy Świętokrzyskiej między Dworcem Wschodnim a Targową. Termin budowy tej części trasy nie został określony." Chłopie, przecież między Wschodnim a Targową JEST już droga, nazywa się ul. Kijowska i będzie częścią TS. Już istnieje, po prostu nie będą w pierwszej kolejności zabierać się za podnoszenie jest standardu, i słusznie, bo są pilniejsze sprawy.
już oceniałe(a)ś
6
2