Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
1 z 29
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
2 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
3 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
4 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
5 z 29
Najnowocześniejszy samolot pasażerski świata - Dreamliner
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
6 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
7 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
8 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
9 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
10 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
11 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
12 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
13 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
14 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
15 z 29
Boeing 787 Dreamliner na Lotnisku Chopina
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
16 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
17 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
18 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
19 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
20 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
21 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
22 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
23 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
24 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
25 z 29
W piątek 24 czerwca na Okęciu wylądował najnowocześniejszy samolot pasażerski świata. Wyprodukowano go z ultralekkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki temu (a także nowoczesnym silnikom i aerodynamice) zużywa o 20 proc. mniej paliwa niż inne samoloty tej klasy i jest cichszy. Do 2015 r. LOT zastąpi Dreamlinerem 787 flotę transoceanicznych samolotów, czyli Boeingi 767.
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
26 z 29
Boeing 787 Dreamliner na Okęciu
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
27 z 29
Boeing 787 Dreamliner na Okęciu
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
28 z 29
Boeing 787 Dreamliner na Okęciu
Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Wyborcza.pl
29 z 29
Kurtyna wodna na powitanie Boeinga 787 Dreamlinera na Okęciu
Wszystkie komentarze