Dyskusja i darmowa projekcja filmu "Galerianki".
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ogłosiło przetarg na budowę komór ściekowych na trasie mostu Północnego.
Dzieje warszawskich Żydów do września 1939 r. będą przedmiotem dogłębnych badań.
Dyrektor Teatru Studio Bartosz Zaczykiewicz złożył dymisję. Przestanie pełnić funkcję z końcem roku.
Kupcy podpisali umowę z zarządem wieżowca przy pl. Zawiszy. Ale zanim na całego rozpocznie się tam handel, budynek czeka lifting wnętrz, który może potrwać nawet do wiosny.
Żeglarskie tawerny zaczynają się zapałeniać. Znak to, że skończyło się lato. Powracający z rejsów, ale już stęsknieni za wodą, żeglarze i miłośnicy szant spotykają się teraz przy piwie.
Koordynatorzy przeszczepów powinni być w każdym szpitalu. To oni rozmawiają z rodziną i organizują transplantację. Niestety, w Warszawie są tylko w kilku szpitalach.
Miasto nie chce dofinansowywać teatrów rozrywkowych: Romy, Syreny, Kwadratu i Komedii. - Co nowego do kultury wnosi wystawienie jeszcze jednej farsy? - mówi Marek Kraszewski, dyrektor biura kultury, i zapowiada reformę warszawskich scen.
Zdesperowana rodzina z Bydgoszczy zablokowała wczoraj wjazd do Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego (MPT) na Ochocie. - Ponad 20 lat walczymy ze stolicą o zwrot naszej działki. Wygraliśmy wszystkie sprawy w sądzie. A ziemia wciąż jest w rękach...
Niech grób Jerzego Popiełuszki łączy Polaków, a nie dzieli. Podziałów mamy już nadto - mówił wczoraj ks. prałat Zygmunt Malacki w 25. rocznicę śmierci kapłana ?Solidarności?.
PiS będzie walczyć o "wolność pasażerów", a ta zdaniem działaczy partii Jarosława Kaczyńskiego ma być ograniczona od nowego roku przez spersonalizowaną kartę miejską. Ma już ją 260 tys. pasażerów.
W grupie jest 48 pań i tylko trzech panów. Gdzie? Na Politechnice Warszawskiej, kierunek ochrona środowiska. - Wbrew stereotypom z płcią piękną nie jest u nas tak źle - mówi prorektor uczelni.
Nie chcesz stać w korku obok buspasa? Zostaw auto na parkingu przesiadkowym. Tylko gdzie? Te, które istnieją, pękają w szwach. Nowe powstają zbyt wolno, choć Unia Europejska daje na nie Warszawie dziesiątki milionów złotych.
List od czytelnika: Czytam wszystkie opinie pojawiające się w ?Gazecie? na temat buspasów i jestem zdziwiony.
Pośpieszne i ekspresy do likwidacji. PKP Intercity zaczyna rewolucję w połączeniach kolejowych od zmian na trasach z Warszawy do Krakowa, Katowic i Szczecina.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.