Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Trzy dekady budowania i utrzymania wiodącej pozycji na rynku to bez wątpienia powód do dumy, ale też dobra okazja do podsumowania działań marki Ceresit. W branży budowlanej liczą się jakość, technologia i zaufanie. Ceresit od 30 lat cieszy się uznaniem specjalistów oraz wykonawców jako wiodący producent materiałów budowlanych i jeden z liderów w systemach ociepleń

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

Rozwój rynku budowlanego w Polsce niesie za sobą wzrost oczekiwań inwestorów oraz wykonawców w zakresie jakości i cech użytkowych materiałów, które wykorzystują w codziennej pracy. Ceresit postawił sobie za cel produkowanie materiałów najwyższej jakości, wytyczając kierunki rozwoju i standardy technologii budowlanej w Polsce. W bogatej ofercie marki znajdują się wyłącznie produkty, które spełniają najwyższe normy europejskie. Wyśrubowane parametry techniczne przekładają się na bezpieczeństwo i trwałość inwestycji oraz komfort wykonawców. Dlatego Ceresit dopracowuje swoje portfolio do perfekcji. 

INNOWACJE

Nadążanie za trendami nie wystarcza, aby stać się marką nr 1 w Polsce. Tu potrzeba czegoś więcej niż spełnianie aktualnych potrzeb klientów. Dlatego znakiem rozpoznawczym marki Ceresit są innowacyjne rozwiązania technologiczne i najwyższa jakość. W Międzynarodowym Centrum Innowacji Budowlanych Ceresit w Stąporkowie wybitni eksperci pracują nad technologiami przyszłości, m.in. dla systemów ociepleń, systemów do klejenia płytek czy systemów hydroizolacji. Co więcej, inwestycje w działalność badawczo-rozwojową pozwalają z powodzeniem budować przewagę konkurencyjną i zaufanie partnerów biznesowych. Dla przykładu, ze wsparcia niezależnego, akredytowanego Centralnego Laboratorium Badawczego Ceresit w Polsce z chęcią korzystają zarówno europejskie oddziały, jak i firmy zewnętrzne.

WIEDZA TECHNICZNA I WSPARCIE

Obok podnoszenia standardów na rynku budowlanym Ceresit dzieli się fachową wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykorzystania technologii i aplikacji produktów. Od lat edukuje wykonawców i poszerza ofertę szkoleniową, która obejmuje zarówno szkolenia stacjonarne, jak i zajęcia online. Na kanale YouTube Ceresit Polska dostępne są filmy instruktażowe, które cieszą się dużą popularnością wśród specjalistów. Pomagają usystematyzować wiedzę o asortymencie produktowym marki i być na bieżąco z nowymi rozwiązaniami. A trzeba przyznać, że ciągle ich przybywa.

Najnowsze technologiczne osiągnięcia marki znalazły zastosowanie m.in. w systemach ociepleń z innowacyjnym tynkiem siliko-elastomerowym CT 76 oraz przy mocowaniu płytek z pomocą klejów elastycznych CM16, CM16 PRO i CM 17 PRO. Warto wspomnieć także o spoinach, silikonach, gruntach, jak również systemach szybkiego montażu CX, systemach hydroizolacyjnych czy posadzkowych. Ceresit jest także ważnym graczem na rynku pian poliuretanowych oraz uszczelniaczy, a także w kategorii gładzi na bazie dyspersji akrylowych. W planach rozwoju marki jest dalsze poszerzanie asortymentu oraz kontynuowanie edukacji wykonawców i inwestorów.   

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Ceresit od 30 lat buduje Polskę odpowiedzialnie, bo zrównoważony rozwój to jedyny sposób, by zachować zasoby naszej planety dla przyszłych pokoleń. Marka z rozwagą podchodzi do procesów produkcyjnych, inwestując w przyjazne środowisku rozwiązania i technologie. Jej produkty pozwalają zmniejszać ślad środowiskowy konsumentów i zużycie zasobów w gospodarstwach domowych. Zaangażowanie w selektywną zbiórkę odpadów i ponowne przetwarzanie plastiku do produkcji nowych opakowań to z kolei wyraz wsparcia przez markę idei gospodarki obiegu zamkniętego.

Marka od wielu lat wspiera także tych, którzy wsparcia potrzebują, dzieląc się wiedzą, produktami i funduszami.  W tym roku Ceresit pomoże w termomodernizacji, odnowieniu i adaptacji budynku Centrum Pomocy Dzieciom, które powstało z inicjatywy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Placówka zapewnia bezpłatną pomoc dzieciom dotkniętym przemocą. Dzięki wsparciu marki Ceresit Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie, stanie się Zielonym Centrum – placówką, która dba o dzieci, ale też o środowisko. Ekologiczne rozwiązanią pozwolą Fundacji na racjonalne gospodarowanie zasobami oraz obniżenie kosztów utrzymania placówki. Zaoszczędzone środki zostaną przeznaczone na pomoc terapeutyczną dla dzieci krzywdzonych.

30 lat współpracy

30 wspólnych lat to czas, przez który można się sprawdzić. Poznać swoje mocne strony, uzupełnić braki, świętować sukcesy i przezwyciężać trudności. Wszystko to możliwe jest tylko wtedy, gdy zbudowany jest solidny fundament. Tym fundamentem, na którym rośnie marka Ceresit, jest zaufanie klientów, wykonawców i partnerów biznesowych. Dziękujemy Państwu za wspólnych 30 lat i z optymizmem patrzymy we wspólną przyszłość.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.