"Każdy plakat pomaga" to charytatywny projekt, dzięki któremu, kupując unikalny plakat zaprojektowany przez Jana Kallwejta, można wesprzeć uczniów z domów dziecka.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Dzięki akcji #KażdyPlakatPomaga, w której cały dochód ze sprzedaży plakatów zostanie przeznaczony na wsparcie uczniów, dzieci z domów dziecka zostaną wyposażone w laptopy, które są niezbędne w zdalnej edukacji. Co prawda słyszymy zapowiedzi, że dzieci od 1 września wrócą do szkoły, ale sytuacja związana z rozwojem koronawirusa jest dynamiczna i nikt nie wie, jak będzie wyglądała w najbliższej przyszłości. Tak więc laptopy z dostępem do internetu stały niezbędnym elementem wyposażenia każdego ucznia.

Całą akcję przygotowali: E.Wedel, który we współpracy z ilustratorem Janem Kallwejtem stworzył wyjątkowe projekty plakatów, Empik, który przygotował platformę sprzedażową, oraz Fundacja Omenaa Foundation, która jest odpowiedzialna za zakup laptopów dla uczniów z domów dziecka.

Plakaty można zakupić na stronie Empiku. Do wyboru jest sześć różnych ilustracji kreślonych charakterystyczną kreską Jana o wdzięcznych tytułach: „Moc edukacji”, „Chłopiec na zebrze”, „Jak powstaje słodka przyjemność?”, „Sekret ziarna z Ghany”, „Czekoladowa Warszawa – w blasku słońca” i „Czekoladowa Warszawa – w blasku księżyca”.

Aby dopasować się do różnych preferencji i wnętrz, plakaty są dostępne trzech formatach – A4 w cenie 43,99 zł, A3 w cenie 55,99 zł i B2 w cenie 69,99 zł. Liczba sztuk w sprzedaży jest ograniczona. Kupując plakat na stronie, każdy może wesprzeć edukację potrzebujących uczniów.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej