Budowa metra podzieliła osiedle Targówek na dwie części w majówkę 2016 r. Wtedy wygrodzono place budowy pod przyszłe stacje Trocka i Targówek, tym samym przegradzając przejazd dwiema głównymi ulicami: właśnie Trocką i Ossowskiego.

Od tej pory cała komunikacja między dwiema częściami osiedla wisi na ul. Handlowej. Kierowcy korzystają też ze skrótów osiedlowymi uliczkami, jak Szczepanika czy Lusińską. Tiry, wywrotki i autobusy zjeżdżające do zajezdni przepychają się przez wąskie ulice sąsiedniego Zacisza. Targowek.info, ten termin minął 30 września. Tymczasem kierowcy wciąż zawracają przy płocie metra, a autobusy krążą po osiedlu, zamiast jechać do centrum.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej