1/7
zamknij < >

PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec

Zdjęcie numer 1 w galerii - PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec

Materiały inwestora

Wizualizacja inwestycji Centralna Park, która ma powstać u zbiegu Al. Jerozolimskich i al. Jana Pawła II
  • Zdjęcie numer 1 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 2 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 3 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 4 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 5 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 6 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
  • Zdjęcie numer 7 w galerii PKP przy Dworcu Centralnym chce postawić 200-metrowy wieżowiec
Komentarze
a w wagonowym sraczu brak wody i papieru toaletowego.
już oceniałe(a)ś
276
52
@plastikpiokio i klapa opada!
już oceniałe(a)ś
25
5
@plastikpiokio Przestańcie kraść srajtaśmę i obsrywać muszle. Pociągi rozpoczynające bieg są czyste.
już oceniałe(a)ś
75
7
@plastikpiokio wszystko ukradną, cóż winni kolejarze.
już oceniałe(a)ś
11
1
sugeruję najpierw ogarnąć skomplikowaną tematykę czystości w pociągach
już oceniałe(a)ś
173
26
PKP będzie budowało domy, a JW Construction uruchomi bezpośrednią linię kolejową Ząbki-Kraków.
już oceniałe(a)ś
139
14
<PKP zakłada zaś, że do nowych biurowców będzie się dojeżdżać przede wszystkim komunikacją miejską>. No jaja sobie robią. Ktoś tu liczy na to, że jak wpisze taki kit do opracowania to miasto odpuści konieczność wykonania normatywu miejsc parkingowych wynikający z planu zagospodarowania. A jak miasto odpuści, to będzie można z m2 działki wycisnąć więcej przestrzeni biurowej i handlowej. Mam jednak nadzieję, że ten kit nie przejdzie. Jeśli nie mogą się z garażami wkopać to niech zaprojektują wielopoziomowy parking nadziemny na części działki. I nie trzeba będzie wpisywać do projektu założeń z dupy wziętych.
już oceniałe(a)ś
109
25
@fagusp DOkladnie!!! PKP niech buduje, ale MUSI przestrzegac zasad. Juz teraz tam jest ciezko zaparkowac. Jak bedzie jeszcze budynek na kilkaset osob bez miejsc to bedzie masakra!!
już oceniałe(a)ś
20
9
@fagusp równie dobrze mogli napisać "przewidujemy, że zdecydowana większość pracowników oraz gości będzie używać teleportu".
już oceniałe(a)ś
27
7
@fagusp I bardzo dobrze. Bedzie mniej samochodów na ulicach :)
już oceniałe(a)ś
17
10
@fagusp Normatyw? A proszę uprzejmie w tej lokalizacji wynosi 5 miejsc na 1000m2 powierzchni użytkowej.
już oceniałe(a)ś
8
0
@thegreatmongo Generalnie w biurowcach w Warszawie przypada średnio bodaj 1 miejsce na 10 osób. Dla działki PKP nie ma planu zagospodarowania, ale jest szansa, że limit miejsc byłby jeszcze mniejszy. Na działce po drugiej stronie Jerozolimskich wynosi 5 miejsc na 1000m2 powierzchni użytkowej, czyli z grubsza na 100 osób. Dla osób nieogarniętych: tak, to jest limit górny. NIE WIĘCEJ niż 5 miejsc. Przypuśćmy, że w biurowcu będzie pracowało 5000 osób i będzie 500 miejsc parkingowych. A teraz podzielmy tę liczbę przez 2 ze względu na trudną działkę. Dodatkowe 250 osób będzie musiało dojechać zbiorkomem lub taksówką. Czy to taki ogromny problem w jednym z najlepiej skomunikowanych miejsc w Warszawie? Naprzeciw stoją Złote Tarasy, w których parking świeci pustkami, bo po prostu nie warto się tam tłuc samochodem. Pociągi, 2 linie metra, 2 główne linie tramwajowe, najważniejszy węzeł autobusowy. Zdecydowana większość warszawiaków dociera w to miejsce komunikacją miejską w 30 minut (bez przesiadek).
już oceniałe(a)ś
12
5
pięknie wygląda wizualizacja. podobnie jak żagla. dworca w poznaniu. i wiele innych. poprosze o coś realnego
już oceniałe(a)ś
75
9
Zamiast biurowca proponuje najpierw zająć się zamkniętym systemem toalet aby gówn. nie wylatywało na tory.
już oceniałe(a)ś
77
3
PKP niech w końcu zmodernizuje tory i skieruje szybką kolej do Szczecina. To wstyd, aby podróż do oddalonego o 550km miasta nadal odbywała się w tempie i warunkach jak za czasów komuny, a często nawet gorzej. No, ale jak widać kolejny wieżowiec w stolicy jest ważniejszy od udogodnień dla pasażerów.
już oceniałe(a)ś
63
14
Litości! Kolejna szkarada. Miasto zamiast Warszawa winno nazywać się Biurowcada. Naprawdę nie ma już innych pomysłów niż biurowce??? A może by tak kamienice jak po drugiej stronie Alei - piękne, obszerne, z wysmakowanymi detalami, metrażami jak przed wojna, za to z parkingami pod ziemia i zielenia na powierzchni?
@gabi-toja pewnie jakzes cale dotychczasowe zycie latal za stodole i za krowim ogonem tos do miasta nie przyzwyczajony
już oceniałe(a)ś
13
23