Do podstawowych należą przysiad czy pompka, które zna każdy z nas. Gimnastyka sportowa wyszła z hal na ulicę i stąd wziął się street workout. Czasami określa się go jako "brudną gimnastykę", bo nie wszystkie elementy wykonuje się czysto technicznie.

Na poręczach, drążkach, drabinkach

W Warszawie jest już sporo parków do trenowania street workoutu i cały czas powstają nowe. Na poręczach, drążkach, drabinkach można wykonywać mnóstwo ćwiczeń - od najprostszych, jak podciągnięcia czy pompki, przez muscle up, dipy, po najtrudniejsze, czyli na przykład flagę, poziomkę i stanie na rękach. Kiedy zaczynałam trenować, nie było jeszcze takich obiektów, chodziłam na zwykły plac zabaw dla dzieci, gdzie też można ćwiczyć na drążkach. Poznałam tam chłopaków z grupy Raise The Bar, od których zaczęłam się uczyć, a dziś sama jestem instruktorką w Ghetto Workout Poland. Nasza grupa prowadzi w Warszawie wiele treningów otwartych dla każdego.
Pozostało 81% tekstu
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.